Let This Grieving Soul Retire
Six childhood friends vow to become the strongest heroes and treasure hunters in the world. During his first quest, Krai Andrey realizes he isn’t cut out for the job. Join Krai on a reluctant hero’s tale of glory, headaches, and wanting to retire early.