Lie to Love
Fate brings Li Ze Liang (Luo Yun Xi) and Su Xie Yi (Cheng Xiao) together in a passionate romance, only to cruelly tear them apart. After witnessing her father's death, Xie Yi suffers temporary amnesia, watching her family business collapse. Similarly, Ze Liang loses his inheritance to a hotel group through corporate power plays. Reunited by their shared losses, they reluctantly join forces to uncover the truth behind their respective tragedies. Despite Xie Yi's initial resentment towards Ze Liang, they gradually rekindle their romantic connection while fighting a common enemy. Their renewed bond becomes a powerful weapon in their quest for justice and revenge. This is a 2021 Chinese mystery romance drama adapted from the novel by Mu Fu Sheng and directed by Chen Chang.