A woman gets caught in a lie when she claims she is married to wealthy hotel manager.
Ah Jung feels unpleasant by So Ran's impolite behaviour, so she calls Ki Joon, Honey. Ki Joon is taken aback and Ah Jung runs away.
Ah Jung exits and heads for the elevator. Sang Hee grins while looking at her from the door.
After getting off of the swan boat, Ah Jung said that they will not be meeting again and walked away.