Life
Vid Sydkoreas främsta universitetssjukhus krockar idealen med andra intressen när en patientfokuserad akutläkare och sjukhusets nye direktör hamnar i konflikt.
Vd:n Gu Seung-hyo erbjuder sig att lyssna på åsikter om omorganisationen på sjukhuset, men personalen förstår snart den verkliga anledningen till hans närvaro på mötet.
Sjukhuschefens krav har skapat upprörd stämning, och nu är det dags för avdelningarna att börja rösta. Gu Seung-hyos överordnade är nöjd med de framsteg han gjort.
Gu Seung-hyo inleder sin motattack och skapar snabbt rubriker. Jin-woo tvingas delta i en intervju när alla andra vägrar.