Efter att hans tvillingsyster försvann för arton år sedan, kopplades den telepatiska kopplingen mellan Eun Gye-hoon och hans systers känslor bort. Han lämnar sitt smärtsamma förflutna bakom sig och blir en berömd kock. En dag börjar Gye-hoon känna känslor från en annan närvaro igen. Han beger sig till Jihwa-dong, där hans syster försvann, för att hitta vem känslorna tillhör. Där träffar han Noh Da-hyun. Vad är anledningen till att deras känslor kopplas ihop? Vilka hemligheter gömmer den misstänkta stadsdelen Jihwa-dong? Ett mänskligt mysteriedrama som läker såren efter en incident från arton år sedan, och en fantasiromans där en man upplever och delar en främmande kvinnas alla känslor.