Liquid Science
I den här skarpa serien om vetenskapens under reser GZA från Wu-Tang Clan till jordens alla hörn för att träffa innovatörer som förändrar världen.
Global Warming
GZA reser landet runt för att tala med forskare som arbetar med klimatförändringar och besöker en av världens största orkansimulatorer.
Virtuell verklighet handlar om mer än bara spel. GZA reser västerut för att lära sig hur VR används för att utveckla både medier och kirurgi.
Vissa säger att ny teknik har skadat musikindustrin, men GZA visar hur den har banat nya vägar och har potential att göra musikkonsten bättre än någonsin.
GZA tittar närmare på de högteknologiska uppfinningar som håller på att förändra hur vi förflyttar oss, från förarlösa bilar till magnetiska hoverboards.