Little Darlings
Destiny träffar sin pappa, superstjärnan Danny Kilman, som inte vet att hon finns! Destiny och Dannys andra dotter Sunset kommer snart nära varandra, och längtar efter att bli en riktig familj.
Destiny längtar efter att få träffa sin pappa för första gången, som bara råkar vara superstjärnan Danny Kilman. Det enda problemet är att han inte vet att hon finns än. Vad skulle kunna gå snett?
Jackan
Destiny och Sunset kommer närmare varandra, och med lite systerlig hjälp, börjar deras dolda talanger att komma upp till ytan.
Danny och Sunset bevisar för Destiny att hon kan lita på dem, och systrarnas talanger blommar ut på scen.