Loren & Alexei: After The 90 Days
Loren och Alex förbereder sig för bebis nummer tvås nedkomst, men med all spänning följer en hel del oro. Och Loren får veta att Alex ska åka till Israel utan henne.
Alex återvänder hem till Israel för första gången på två år och lämnar efter sig en gravid Loren. Samtidigt kämpar Loren under sin första natt ensam med Shai.
Under sista dagen i Israel avslöjar Alex sin plan att ta med sina föräldrar till USA. Samtidigt försöker Loren få nya vänner på en lokal "Mamma och jag"-grupp.
Medan Alex tar med Shai till simlektioner får Loren oroväckande nyheter av läkaren. För att lugna sig njuter hon av lite shoppingterapi med sin mamma.
Loren bestämmer sig för att besöka ett medium för att få svar om sin kommande graviditet. Och hon får en motvillig Alex att intervjua doulakandidater med henne.