Love Undercover
Dagens atleter är superstjärnor med enorma rikedomar, stora beundrare och lyxiga livsstilar. Fem internationella fotbollsstjärnor åker till USA för att hitta kärleken–under täckmantel. Kan de vinna kvinnors hjärtan utan all glitter och glamour?