Lundellhuset – Sveriges Lyxigaste Bygge
Ten million! Danjal realizes the total cost of the house renovation and sets an ultimatum: The renovation must be finished by summer.
Why did Jocke and Jonna buy the house? How did it feel when they made the decision and how did the dream house become a house from hell?
Delays are making Jocke stressed out, which affects other parts of the construction. Some jobs need to be halted - and the costs keep increasing.
Construction works are intense. The bedroom is unfinished, there's no kitchen and the roof is being fixed. Jonna's frustrated, Jocke sees the light.