Lupin III Part IV
Lupin III Part IV, känd som Lupin III i Japan och som Lupin III- L'avventura italiana i Italien, är en japansk animerad TV-serie som sändes i Italien från augusti till november 2015. Den började även sändas i Japan i oktober 2015 och internationellt i januari 2016. Serien är en del av franchisen Lupin III och är den första animerade TV-serien med Lupin som huvudfigur sedan Lupin III Part III sändes 1984–1985.