Lyxfällan Danmark
Mathias likes to look like he's in control of his life and give a good time to friends when they're in town. However, in reality, Mathia carries a facade, and when he feels bad he buys electronics and cars to make himself better.
When Emma and Mike met each other on a holiday, it was true love at first sight. They moved in quickly together, but Mike borrows money wherever he can and spends it all very quickly.
Daniel and Sarah have 3 children together but live separately. They dream of moving in together but do not think they can afford it because she doesn't want to lose her housing benefit. But it is not only the economy that stands in the way.
Maria and Benjamin are both 22 years old and they already dream of having a house and children. However, reality sinks in when the couple admit that they always spend their money and that they even like to gamble.