Make Me Scream
Stjärnparet och skräckfantasterna Tempestt Bledsoe och Darryl Bell är värdar för en skräckfylld tävling där kändisar (Jaleel White, Shoniqua Shandai och Lil Xan) och deras vänner tar sig igenom hemsökta labyrinter samtidigt som de inte får skrika.