Match Me Abroad
Kat sammanför Harold med hans drömkvinna. Stanika får lära känna sin första dejt någonsin. Juan tvingar Nathaly att kliva utanför sin komfortzon.
Chad är alltför frikostig med information på sin första dejt i Colombia, Harold är öppen för nya matchningsförsök och ett nytt utseende, och Stanika lägger sig i sin dejts problem.
Harold möter sin andra dejt på en vanlig plats. Juan ger Susan lite tuff feedback. Efter tre misslyckade förlovningar är Chad redo att hitta kärleken.