Mecha-Ude: Mechanical Arms
Hikaru’s ordinary middle school life takes a thrilling turn when he meets Alma, an alien resembling a mechanized limb. Alma, a member of a rare species, is on the run from a sinister group hunting their kind down in search of one with unlimited power.
Aki tracks down the worm-type Mecha-Ude user who killed her family, but the person she finds is her younger twin sister Fubuki.