Med vingar i luften
Måltider i luften
Gå på jakt med flygare som är mästare på att fånga byten i luften. Se den akrobatiska kejsarsländans förvandling, beundra ladugårdsuppens smygande närmande till bytet och fånga en vandrande salamanders livsfarliga hopp in i avgrunden.
Upptäck djur som är mästare på parningslekar i luften. Flyg iväg med ett bi som tillverkar en specialgjord kärleksdryck, se en ödla sväva för att avvärja rivaler och bevittna den graciösa pas de deux som förenar ett par japanska tranor för livet.
Planera en äventyrsresa medan djuren ger sig ut på fantastiska resor genom luften. Navigera genom en labyrint av trä med en snabb duvhök, följ en sandhönas vandring till ett avlägset vattenhål och se hur en svärm av starar förtrollar sin ärkefiende.