Medina
Medina has had an impressive career, but who is she really – an musician, girlfriend, daughter, sister, and mother?
Her career is still going strong, but Medina feels harassed by the media. When she becomes involved with Christopher, it goes all crazy.
Stress, anxiety, and bomb threats cause Medina to collapse in front of a packed audience. But she gets back on stage with the help of dedicated fans.
Medina and Malo meet at a wedding, and soon love is in the air. The joy is interrupted by a new stalker who breaks into their home.
Medina and Malo plan a wedding, and Medina is happy and pregnant again. She tries to take extra care, so she won't miscarry again.
While Medina's belly grows, the stalker is still around. The police do their best to stop her, but it's hard. Medina has anxiety when performing.