Mike Chen's Co-driving School
Follow WRC presenter Mike Chen as he finds out what being a rally co-driver is all about, helped by driver Elfyn Evans and co-driver Daniel Barritt.
Testing new skills
Mike is joined by Elfyn Evans to test his new-found co-driving skills out on the road – first gently, then at the much more challenging rally speed, where he finds out it’s not as easy as it may look.
Putting it all together
Mike joins Elfyn Evans at Wales Rally GB and co-drives for Elfyn in the shakedown. Feeling the pressure, Mike must consolidate everything he’s learned about communicating instructions to the driver.
Mike gets to drive a WRC car with a reluctant Elfyn Evans as co-driver. What could possibly go wrong? Elfyn gives some invaluable help that makes things go more smoothly and Mike has a brilliant time.