Mirage
Claire tror att hennes man dött i en tsunami, men upptäcker 15 år senare att han lever. Hon ger sig ut på en livsfarlig resa för att finna honom.
Claire hjälper Gabriel komma närmare Birgit, som är chef för cybersäkerhet på ett forskningscenter.
Claire bjuder två "investerare" på en romantisk middag, som egentligen är en fälla för Doug.