Missing Crown Prince
The Crown Prince Yi Geon (Suho) is betrothed to Myeong Yun (Hong Ye Ji), the Royal Physician's daughter, but she's afflicted with a curse that dooms her to becoming a widow. To try and circumvent this, the Royal Physician decides to kidnap a random man to marry her instead – but he accidentally snags Yi Geon himself while the Crown Prince was sneaking out of the palace. When the two awaken mid-ritual, Myeong Yun, unaware of Yi Geon’s true identity, helps him escape. Upon returning to the palace, Yi Geon finds the court in turmoil and learns he is now a target of the Queen Dowager. With no one left to trust, he flees once more – this time turning to Myeong Yun for help. Can he uncover the truth behind the power struggle threatening both his life and the throne? This series is a spin-off of the 2021 drama "Bossam - Steal the Fate."