Mr. Mikami's Classroom
Byråkraten Takashi Mikami utmanar sina 29 nya elever med en fråga som väcker nyfikenhet, konflikt och oväntad förändring.
Kanzaki undersöker ett mord med koppling till hans gamla exposé. Mikami orsakar debatt bland eleverna.
Mikami besöker mördaren Yuzuru medan Kanzaki gräver efter sanningen. En mystisk ung man får Mikamis förflutna att komma upp till ytan.
Kanzaki dras med skuldkänslor när Saejimas koppling till mordet blir offentlig. Kryptiska faxmeddelanden från Yamato Takeru rör upp känslor.
Kanzaki och Mikami träffar Yuzuru och får höra om hennes smärtsamma förflutna. Klassen tar sig an en riggad företagstävling.
En kvällstidning avslöjar Mikamis bror Kota. Efter att ha pressats av sina elever talar Mikami äntligen ut.