I rollerna Rob Anderson, Traci Stumpf
Bugging Out är en spännande serie full av dråpliga spratt. Vardagens teknologi och apparater ger sig på sina intet ont anande användare. En dråplig show med dold kamera. Programledaren Rob Anderson får sällskap av Traci Stumpf.