Musketörerna
I en serie som är full av spännande äventyr, hjältar och romantik, är det här Musketörerna i en modern tolkning av Alexandre Dumas klassiska och älskade roman. Serien utspelar sig på Paris gator på 1600-talet och följer de ärofulla musketörerna Athos, Aramis och Porthos när de kämpar för rättvisan i en farlig värld.
Musketörerna skickas för att hämta den ökände handelsmannen Bonnair till Paris, eftersom han har brutit mot Frankrikes handelsavtal.
Aramis lojalitet mot musketörernas kår sätts på prov när han går med på att hjälpa sin gamle vän Marsac avslöja sanningen bakom ett uppdrag.