My Dear Brothers
Since they were young, Shi Xia (Wu Qian Ying) and her brother have relied solely on each other. So when Shi Xia’s brother goes missing, she wastes no time in setting out to look for him. Searching far and wide, Shia Xia is magically transported across time, landing squarely in the middle of a Xianxia world. Lost in a dangerous and unfamiliar world of fantasy, Shi Xia finds herself standing outside the great Yu Hua Gate. Asking for help, she calls out her name, only to find that in doing so, she has drawn countless enemies to her. Surprised as she is, to learn that Shi Xia is actually the name of the younger sister of the infamous Demon King, Shi Dong (Dai Yun Fan), Shi Xia is even more surprised when she realizes that she is, in fact, that very same sister. Now running from those who wish to harm her, Shi Xia is secretly kept from harm by none other than Hou Chi (Zhao Ying Bo). The high priest of the Yu Hua sect, and the Demon King’s archnemesis, Hou Chi is the last person one would expect to protect Shi Xia, but no matter how hard he tries, Hou Chi just can’t seem to stay away. Under the care of both her brother and her brother’s greatest enemy, Shi Xia finds herself torn between them. Will the strong bonds of family prevail over the unexpected tugging of her own heart? Adapted from the novel “Jia Xiong You Zai Zuo Si” by You Qian, “My Dear Brothers” is a 2021 fantasy romance drama directed by Qiu Yu.