My Hero Academia
Izuku Midoriya: Origin
Izuku, Quirkless men beslutsam, möter den legendariske All Might i hopp om att kunna förändra sitt öde.
All Might tror på Izukus potential som hjälte, men kan han leva upp till förväntningarna?
Izuku kämpar för att hålla jämna steg när klasskamrater besegrar fejkskurkar. Kan han samla nog med poäng för klara sig?
Izuku kämpar med sin nya Quirk på gymnasiet. Kan han överleva under sin excentriska lärare?