My Precious
Tian Tian (Wang He Run) once dreamed of becoming a doctor, but instead had to settle for a career as a vet, following in her father’s footsteps as the head of the Tian Lin Veterinary Hospital. The hospital has fallen on hard times, and is staring down an imminent bankruptcy. But destiny intervenes when Shen Mi (Huang Zi Tao), the president of an influential veterinary pharmaceuticals firm, steps onto the scene. Shen Mi and Tian Tian strike up a secret business partnership that might just save the hospital from ruin. But could their professional relationship take a romantic turn? This 2023 Chinese drama series was directed by Zhou Jia Wen, Sha Yuan Yuan, and Kong Li Da.