My Sassy Girl
Gyeon Woo and Hye-myeong take risks to find the ring; Gyeon Woo discovers it's with an unexpected person and goes to the lantern festival to get it back.
After the princess is caught up in scandal, the king locks her in her room; Gyeon Woo becomes curious about the previous owner of Hye-myeong's ring.
Gyeon Woo hides the princess from a dangerous man who's searching for her; she ends up being found somewhere surprising.