Nach
At eight after parties throughout a summer of soulsearching we get to know Selma who moves in with her sister Elin and her boyfriend August.
Happy Birthday
Selma and her friends Veronica and Gloria are having a party after Elin's birthday party. Elin is not happy about the party and August and Selma go out to get her something tasty.
Selma brings Teodor home to her sister's place after a costume party. But Selma soon realizes what a pickle she is in and it turns out Teodor is nothing like she expected.
Selma and Veronica are on their way home from a rave in the woods when Selma realizes the bike she borrowed from her sister has been stolen. When they run in to August and Milad, they decide to try and find the bike.
Selma is at a party at her ex, Filip's, place with Elin and Gloria. Selma is preoccupied with the fact that it seems like Filip has gone mad after their break-up. When she leaves and goes back to Elin's place she is greeted by a surprise.