Naked Speed
En före detta stuntförare lär sig att köra och bygga en caféracer; J&B Motor Company.
Garage Company bygger en Triumph-motorcykel, en ny Moto Guzzi som ser antik ut, och dessutom bygger man en unik hoj till TV-stjärnan Jason Lee.