Nissesvängen
Följ med på en magisk resa när nissarna Rolf, Trond och Jerry måste övervinna hinder, svek och mörka hemligheter för att rädda julen.
Rolf, Trond och Jerry stöter på oväntade hinder när de förbereder sig inför sitt hemliga uppdrag.