Not Her First Rodeo
Den farligaste sporten
Tjurridningsmästaren Jorden Halvorsen drar igång en ny säsong av damernas proffsliga i tjurridning tillsammans med både rookies och veteraner. Och varje cowgirl vill ta hem årets mästerskapsspänne.
En ny utmanare dyker upp på rodeon i Mabank, Texas. Catalina kämpar efter en skada, Renata ställs inför ett livsavgörande beslut och Jordan kämpar för att kvinnorna ska tas på allvar.
Jordan inleder säsongen i toppform, medan Cat konfronterar barndomens demoner och Renata funderar över sin framtid i ligan. En legend inom damernas tjurridning dyker upp för att se elitryttarna tävla i Colorado.
I Florida rekryterar Jordan unga ryttare som ger allt i den farliga sporten. Alexia siktar på att bli årets rookie och hoppas hålla sig skadefri medan hon tränar hemma i North Carolina.
I den spännande säsongsavslutningen får vi se vem som kan hålla sig kvar på tjuren och ta hem mästerskapsspännet i Elite Lady Bull Riders.