Nothing Personal
Is there a better person to host a show about professional "hits" than a former "Sopranos" actor? Enter Steve Schirripa (better known to viewers of the popular HBO series as Bobby Baccalieri), who hosts this docu-series that details those involved in murder-for-hire plots and contract killings. Among the motives behind the killings featured on the show are business disputes, fraud, greed and love, and the cases profiled include a urologist who was gunned down in front of his wife and mother-in-law, and a teenage hit man for a Mexican cartel.