Now or Never: FC Montfermeil
Gate of Dreams
Det är båda nerver och glädje när säsongen inleds för FC Montfermeil. Särskilt för nye tränaren Bakary och lagets yngste spelare, Anis.
Anis skada tvingar honom att stanna på bänken under Scouting Day och trycket ökar när Montfermeil ska möta Lens hemma.