Oh Hell!
California
Efter att Helen – en kaotisk tjej i 20-årsåldern – fått sparken står hon i skuggan av sin influencerkompis, som hon förgäves försökt konkurrera med sen barnsben.
Exam
Helen – en avhoppare från universitetet som jobbar på ett callcenter – låtsas vara en nyexad jurist för att skydda sin pinsamma pappa från den nedslående verkligheten.
Helene måste övertala sin förälskelse Oskar att spela hennes pojkvän på en middagsbjudning. Detta för att imponera på hennes fördömande kompis Maike, som har ett till synes lyckligt förhållande.
Den nyförälskade Helene måste tona ner sin stora kärlek till den känslomässigt överväldigade Oskar för att inte äventyra deras nya förhållande.