Starstruck
Tre månader efter att Jessie flydde från Toms lägenhet får de en möjlighet att prata ut. På deras efterlängtade andra dejt kan Tom inte låta bli att lyssna på utomståendes varningar om deras eventuella romans.
Kates och Jessies mordmysteriefest avbryts när Tom kommer dit och är i behov av hjälp. Jessie försöker balansera sina flertaliga kärleksintressen.
Kate blir bjuden till Toms premiär och tvingar med sig en motvillig Jessie. Tom och Jessie avbryts av en oväntad besökare.
Tom och Jessie är skakade efter sitt bråk och har båda det tufft på jobbet. Jessie funderar på om London verkligen är rätt ställe för henne.