Old Fashion Cupcake
Nozue (Takeda Kouhei) is a 39-year-old office worker. He is also decidedly stuck in a rut. Life has become mundane. His career is going nowhere fast, and he has never had thoughts about getting married. The grind of this mundane and grey way of life has taken its toll on him and depression is setting in. Another thorn in his side is Togawa (Kimura Tatsunari), his 29-year-old office junior. Despite the fact that Togawa is the older man’s subordinate, he is cold and unpleasant with Nozue. However, deep down, Togawa actually has a strong sense of respect for his senior – and even feels romantic attraction toward him. Fate intervenes when one day, they both end up in a pancake shop that is a hotspot for young, attractive women. They end up spending more time together at this unusual venue – and starting to enjoy one another’s company more and more. At first, Nozue is confused by Togawa’s sudden attempts to make him happy. But little by little, the duo starts to hear Cupid’s call. Could true love be on the horizon for them? This drama was based on a manga novel of the same name by Sagan Sagan that was released in 2021. “Old Fashion Cupcake” is a 2022 Japanese drama series that was directed by Kato Ayaka.