Omgiven av fiender
Journalisten Henrik Evertsson ger sig ut på en undersökande resa inom några av de högerextrema grupperna i Norden. Vad är det som får nyckelpersoner i dessa miljöer att leva sådana extrema liv?
Det farliga hatet
Henrik Evertsson låter oss följa med in i det högerextrema Norden. Vi kommer att följa nyckelpersoner med målet att försöka förstå vad som får någon att välja sådana extrema liv.
Radikalisering
Hugo gick i sjätte klass när han blev nyfiken på vad Nordiska motståndsrörelsen var. Det var början på en radikaliseringsprocess som gick väldigt fort. Vem riskerar att radikaliseras? Hur hände det Hugo?