One Mic Stand
India's biggest actors, politicians, musicians and influencers are trained by top comedians to perform stand-up comedy for their very first time.
Sunny Leone ft. Neeti Palta
Sunny Leone, a model and an actress with a fascinating career journey, tries her hand at comedy under the guidance of the sharp-witted Neeti Palta.
Karan Johar ft. Sumukhi Suresh
Karan Johar's foray into stand-up may seem like an outcome of a typical midlife crisis, but anything is possible with comedian Sumukhi Suresh on his side.
Faye D'souza and Atul Khatri come from two different worlds (journalism and comedy respectively) to present something unique on the stage of stand-up.
Chetan Bhagat, one of India's bestselling authors, dabbles in comedy only to realize that matching paces with entertainers like Abish Mathew is no piece of cake.
When Samay Raina's comedy meets Raftaar's verses, everyone gets to experience the next-level entertainment; the duo turns out to have a shared interest in a brainy game.