Oppa Keki
Den animerade serien Oppa Kêki visar en sköldpadda som inte gillar att bli blöt och en klaustrofobisk bälta. Tillsammans tar de på sig sina ryggsäckar-skal och utforskar Amazons ekosystem, där de upptäcker nya saker som hjälper dem att möta sina dagliga dilemman.
Oppa och Keki siktar på att få frukten från toppen av trädet, så de kommer att behöva hjälp av en ny vän.