Oprah’s Book Club
Ta del av frispråkiga samtal med enastående författare. Varje avsnitt handlar om en bok som handplockats av Oprah och en intervju kring frågorna den lyfter. En bokklubb för dagens värld – och ett fönster mot andra världar.