Strøgvagterne
Onur is busy with watch thieves and harassment. Magnus is on the lookout for an Italian-speaking pickpocket, and Simon has to stop a noisy busker.
Anders tries to pacify a thief resisting arrest, and Onur has to run fast to provide assistance.
There has been a theft in a store, requiring a coordinated effort as guards Magnus and Jeppe work to identify the culprit.
Anders and Michael apprehend a man for theft, but with the police taking three hours to arrive, the perpetrator loses patience.
Jeppe and Michael are searching for a young man who has stolen several thousand kroner, while three thieves attempt to escape from Magnus and Oliver.