Our Dating Sim
Lee Wan (Lee Jong Hyuk) and Shin Ki Tae (Lee Seung Gyu) are best friends. At school, they are almost inseparable and are always to be found hanging out together outside the classroom. Lee Wan is also attracted to Shin Ki Tae, and wants to start a romantic relationship with him. One day, Lee Wan confesses his feelings to his friend, who is stunned by this. The duo parts on unhappy terms. Now, seven years later, the two young men are trying to navigate the job market – with varying degrees of success. Shin Ki Tae has become a middle manager at a team leader at a startup gaming company. He has built up a reputation as a programming ace. Lee Wan, meanwhile, has become a keen illustrator. When Shin Ki Tae’s company posts a job ad for an illustrator for a new dating-themed game, Lee Wan comes to the interview. Could romance spark for these two the second time around? “Our Dating Sim” is a 2023 South Korean drama series that was directed by Lim Hyun Hee.