På gränsen med Peter Jihde
Peter Jihde åker till USA och möter människor vars åsikter är på gränsen till vad som är acceptabelt i Sverige. I USA finns det extrema människor - och lösningar. Vapen, droger och rasism är bara några av de kontroversiella ämnen som tas upp.
Våld mot kvinnor
Peter möter och lyssnar på tre modiga kvinnors berättelser om brutalt våld och total maktlöshet. Det blir ett starkt och känslosamt avsnitt om tre kvinnors liv och deras kamp för att överleva.
I det här avsnittet får vi en inblick i hoten och farorna med den digitala världen, hur den påverkar våra barn och vad dagens föräldrar står inför.
Peter besöker en församling där tro kan hela - mot betalning. Peter färdas sen till en helt annan bransch - det ska handla om skräddarsydd porr. Vidal Herrera ger en inblick i privata obduktioner.
I Louisiana träffar Peter de som hamnade mitt i den förödande Stormen Ida. Peter tar sig sen vidare till ett område som kallas Cancer Alley där stora industrier förgiftar livet för de som bor där.
Peter träffar sheriffen Lamb som bedriver krig mot den illegala invandringen. Näst på tur är Trump-älskaren och politikern Laurel Imer och hennes son som berättar hur de ser på USA:s politiska framtid.