Lee Han Shin (Go Soo), a former lawyer turned parole examiner, is dedicated to preventing inmates from exploiting the parole system through money, connections, or deceit – however, he's compassionate to people who are unjustly imprisoned, helping them whenever possible. Han Shin teams up with ace detective An Seo Yun (Kwon Yu Ri) and unexpected ally legendary loan shark Choi Hwa Ran (Baek Ji Won) with the ultimate goal of confronting Ji Myeong Seop (Lee Hak Joo), a second-generation family business heir who believes he's above the law. Can this unlikely group succeed in its battle against corruption?