Eager to prove they still have what it takes to stand in the spotlight, veteran boy groups, ranging from those who have either faced multiple lineup changes, been on extended hiatus, been struck by the pandemic, or been disbanded, along with rookies who have either recently debuted or simply want to showcase their talent, compete for a chance to take the stage in a globally broadcasted showcase unlike any other. Under the tutelage of some of the industry’s brightest stars, contestants will have a chance to learn from the best but how they apply these lessons is entirely up to them. Do these fallen stars have what it takes to shine one more? Ma Geon Young and Park Ji Ye directed this 2023 South Korean survival reality show hosted by Lee Sung Gi.