Peter Crouch: Save Our Beautiful Game
I och med möjligheten till avancemang måste Peter få upp Dulwich Hamlets faciliteter till standardnivå, annars riskerar lagets hårda arbete att vara förgäves.
Klubben står inför en svår kamp för att förnya sitt hyreskontrakt. Och ett känslosamt besök i Bury motiverar starten på Peters kampanj.
Peter upplever en dramatisk vändning när det gäller Dulwich Hamlets öde. Och klubben möter kungligheter när prins William gör ett besök!
Det är ett historiskt ögonblick när klubben är värd för den första matchen med ett transsexuellt damlag. Peter försöker få en permanent träningsplan.