Phineas och Ferb
För Phineas och Ferb är varje dag fylld med galna äventyr. De har gett sig attan på att göra varenda dag på sommarlovet spektakulär!.
Candace får en roll i en film men då blandar sig Phineas och Ferb in i det hela.