Pingvinernas hemligheter
Pingvinungarnas första resa
Kejsarpingvinerna är störst, starkast - och lever i den kallaste, tuffaste miljön på jorden. I en koloni i Antarktis fångar Bertie Gregory unika sociala beteenden hos pingvinerna, sådant som aldrig tidigare fångats på film. Del 1 av 3.