Planet Insect
Part One: Small Creatures, Big Lives
Mellan 5 och 10 miljoner olika arter, kanske 10 kvintiljoner individer - det finns absolut ingen tvekan om att vi lever på Insektsplaneten.
Part Two: The Next Generation
Vi upptäcker alla de sinnrika sätt som insekter finner en partner och hur de ger nästa generation den bästa starten på livet.