Planet of the Apps
Far och dotter pitchar en digital ryggsäck medan Gary och will.i.am har en kraftmätning om en träningsapp.
Alla fyra rådgivarna kämpar för att få bli mentor åt samma utvecklare. Vem kommer att gå vinnande ur striden?
Den alltid lika underhållande Damon Wayans Jr. är en av veckans apputvecklare. Han pitchar en app som kopplar samman underhållare med gig.